Подсетимо се да су сви наставници одавно прошли обуку, неки су овај начин рада примењивали и примењују повремено, у већој или мањој мери, али после оваквих часова мислимо да је права штета не користити могућности које савремена технологија омогућава.
Проф.др. Жарко Обрадовић (у то време министар просвете Републике Србије) јејош 2011. за Школу будућности
написао:
"У средишту пажње у настави треба да буде ученик. Треба полазити од тога шта можемо очекивати од ученика и чиме га можемо оптеретити.Планиране активности треба да су у складу са могућностима ученика и његовим искуством и потребама.
Задатак наставника јесте да својим компетенцијама осигура постизање циљева образовања и васпитања и стандарда постигнућа, уважавајући принципе образовања, предзнања, потребе, интересовања и посебне могућности ученика.
Реформа образовног система тражи од наставника промену улоге– старе (испоручилац информација, предавач, испитивач) у нову (водич/ментор, стратег наставног процеса, организатор наставе, саветник, интелектуални вођа, управљач наставним процесом у коме се зна шта ко ради, чиме се служи и какве би резултате требало да оствари).
Морамо бити свесни да свакодневицу ђака у 21. веку у великој мери одређују рачунар, медији, интернет и мобилни телефон.
Све већи део знања ученика потиче из ваншколског окружења.
Школа ће сачувати утицај на ученике ако од мноштва извора знања што више њих уведе у свој видокруг, уједини их и помогне ученицима у вредновању, одабиру и коришћењу информација које стижу различитим каналима."
а ми о томе известили овде: http://abskola.blogspot.com/2011/10/skola-buducnosti.html
Нема коментара:
Постави коментар
Овде можете да нас хвалите, критикујете ali i предлажете...
Искористите прилику и учествујте у креирању школског листа АБШ на интернету!