Успешан посао итекако може настати из Србије, ако се поставите како треба
1) Стално учите! Не престајте да се образујете и информишете.
Све што треба да знате о бизнису
да бисте водили стартап су здраворазумне ствари које су људи знали пре пословних школа, или чак универзитета уопште.
2) Тим на првом месту! Гледајте да га покренете са добрим људима, да направите нешто што муштерије заправо желе, и да трошите што мање новца. Највећи број стартапа који доживљавају неуспех пропадају зато што не успевају у једној од ових ствари.
Стартап који успе са све три ће вероватно и сам бити успешан.
Нису битне идеје, већ људи који их имају. Добри људи могу поправити лоше идеје, али добре идеје не могу спасити лоше људе.
3) Успех не долази преко ноћи!
Мањи покушаји су служили као одличан полигон за изградњу самопоуздања и превазилажење страха. Страх је нормалан и сви га имамо. Сваки следећи покушај био је мало амбициознији и мало храбрији...
6) Ударајте док је гвожђе вруће!
Не плашите се да ризикујете због тога што не ризикујете ништа - ако сте млади и разумни и знате доста, увек ће постојати посао за вас у будућности.
Предузетништво и технологија
Да се подсетимо...
Non scholae, sed vitae discimus
Nicht für die Schule, sondern fürs Leben lernen wir
We do not learn for school, but for life
Не учимо за школу, већ за живот
„Савремена школа мора да прати потребе привреде и друштвеног живота у региону, зато наша школа прилагођава образовне профиле локалним и регионалним потребама.
Ученици добијају образовање које ће им омогућити атрактиван професионални развој квалификација потребних регионалном тржишту рада.
Регионална привреда ће добити стручне кадрове који ће професионално обављати стручне и практичне послове.
Свесни смо да стручна школа мора да буде отворена, динамична, флексибилна, да учи и развија се како би одговорила изазовима будућности.
Наша школа је међу првима у земљи приступила реформи и постигла резултате који показују да смо на правом путу.“
Задатак наставника је … да својим компетенцијама осигура постизање циљева образовања и васпитања и стандарда постигнућа, уважавајући принципе образовања, предзнања, потребе, интересовања и посебне могућности ученика.
Уместо да само памти и понавља оно што наставник предаје, ученик се кроз процес учења
подстиче да преводи знања и информације на свој речник; да повезује оно што сазнаје у школи са оним што види и доживљава у животу;
да вреднује, класификује и систематизује знања и информације; да реструктуира и комбинује знања;
да дизајнира, смишља и производи знања.
Уместо да све учи и сазнаје сам, и за себе, ученик има бројне прилике да своја знања продискутује и да их усаглашава са знањима наставника и других ученика у одељењу.
Учење се, исто тако, одвија у различитим амбијентима и у контакту са различитим изворима знања.
Уместо да све сазнаје посредно (преко наставника, и /или из уџбеника) и искључиво у школској учионици, учење се одвија и на лицу места, и у контакту са примарним изворима знања.
Наставник пружа информације, али и
упућује ученика да трага за другим изворима знања; наводи га да посматра или да тражи погодније начине прикупљања информација…
Методе учења – наставе у школи
Настављајући започету реформу и ослушкујући потребе привреде у региону,
РАЗВОЈНИ ПЛАН ШКОЛЕ 2015 – 2018. има за циљ да, применом најсавременијих метода у настави, уз критичку употребу ИКТ, ученицима Правно-пословне школе Ниш
обезбеди што бољу припрему за даље школовање и квалификације конкурентне у свету рада.
„Великом броју људи, без обзира где живе, отварају се невероватне могућности да постану део глобалне економије.
Ускоро ће високо образоване младе особе у Кини, Индији или било којој другој земљи у развоју имати боље изгледе за будућност него необразоване младе особе у Европи или Сједињеним Америчким Државама.
Већа конкурентност се постиже улагањем у образовање и усавршавање вештина запослених.“
Бил Гејтс, Берлин 2008. Европски форум лидера влада
|
Мисли глобално, живи локално! |
Нема коментара:
Постави коментар
Овде можете да нас хвалите, критикујете ali i предлажете...
Искористите прилику и учествујте у креирању школског листа АБШ на интернету!