ГРОФ д.о.о. Предузеће за промет хране и опреме за кућне љубимце
СТЕФАН Стоилковић III2
СТЕВАН Јовановић III2
ИВА Златковић III2
Предметни наставник- ментор Мирјана ЛИЛИЋ
ЛИСТА КРИТЕРИЈУМА ЗА УЧЕСТВОВАЊЕ ВИРТУЕЛНОГ ПРЕДУЗЕЋА :
Опште карактеристике 1. Атрактивност (штанд је визуелно привлачан уз примену одговарајућих боја и украса) 2. Смисленост у визуелном концепту штанда ( изглед штанда на адекватан начин представља везу између делатности и производа/услуге) 3. Уредност (површина у оквиру и око штанда је уредна и чиста) 4. Користе се додатна средства за привлачење пажње купаца (нпр. музика, плакати, поклони, итд.) 5. Знак и назив фирме (истакнут да се јасно види и визуелно привлачан, креативно решење лога предузећа) 6. на штанду није доминантан материјал и експонати евентуалних спонзора Промотивни материјал 7. Промотивни материјал (предузеће нуди посетиоцима промотивни материјал – флајери, брошуре, дигиталне информације, продајни материјал/информације за успостављање контакта) 8. промотивни материјал је углавном дело самих ученика
Услуживање посетилаца 9. Тимски дух екипе ( чланови тима помажу једни другима током рада у штанду и током интервјуа 10. Опхођење према муштеријама (купцима се обраћа љубазно, професионално и уз осмех, дају се све потребне информације о производу, цени, итд.) 11. Избор одговарајуће одеће (изглед униформе, или ако се не носи униформа одабрана је одговарајућа одећа)
Документација (потребно је да предузеће поседује поруџбенице, фактуре, ценовник-односно
понуду и уговор о осигурању/полису) 12. Адекватан естетски изглед целокупне документације 13. Комплетност и тачност података у документацији 14. Прегледност свих докумената
РТС ВИДЕО ПРОМОЦИЈА САЈМА
ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА САЈМА
ФЕЈСБУК ПРОМОЦИЈА САЈМА